TiedotteetHomeAjankohtaistaTiedotteet04/04/2024Tuoretta suomalaista tosielämän tutkimustietoa migreenistä14/03/2024Prevenar 20 on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan uuteen käyttöaiheeseen12/03/2024TBE:n tapausmäärä nousi uuteen ennätykseen – Tutkimus: Puutiaisia tavataan nyt jopa 400 km pohjoisempana kuin 50 vuotta sitten21/02/2024Velsipity on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan31/01/2024RS-viruksen aiheuttama vaikea hengitystieinfektio voi viedä ikääntyneen sairaalahoitoon09/01/2024Tutkimus: Ennaltaehkäisevästä terveydenhoidosta toivotaan enemmän tietoa 12/12/2023Elrexfio on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan13/11/2023Antibioottiresistenssi aiheuttaa vuosittain jopa lähes 1,3 miljoonaa kuolemaa – Rokotteet vähentävät todistetusti antibioottien liiallista käyttöä06/11/2023Nuorena sairastettu syöpä jättää jäljen ja koskettaa monia 24/10/2023RS-virus vie usein pieniä lapsia ja ikääntyneitä sairaalahoitoon – Asiantuntija: ”Alle 6 kuukauden ikäiset ovat erityisen alttiita”21/09/2023Litfulo on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan 20/09/2023Kansallinen rokotusohjelma laajeni – Pneumokokkirokotetta tarjotaan aiempaa useammalle suomalaiselle28/08/2023Abrysvo-RSV-rokote on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan16/08/2023Tutkimus: Alle puolet suomalaisista kokee seulonnat, suositellut rokotukset ja rokotussuojan tärkeinä keinoina vaikuttaa kollektiiviseen terveyteen14/06/2023Suomalainen tutkimus: Ikä ja riskitekijät vaikuttavat COVID-19-taudin vuoksi sairaalan osastohoitoon joutumiseen ja kuolemanriskiin01/06/2023Pfizer Kuopio Healthin kumppaniksi 29/05/2023Kyselytutkimus: Moni ottaa vain ensimmäisen rokotuksen – Suurimmalta osalta TBE-rokotteen perussarja jää kesken 05/04/2023Puutiaisaivotulehdusmäärät lähes vuoden 2021 ennätystasolla –Kolminkertaistuneet Suomessa kymmenessä vuodessa 20/03/2023Maria Virkki Pfizer Suomen Strategic External Development Leadiksi 13/09/2022Suomalainen kyselytutkimus: Migreeni kuormittaa arkea monin tavoin05/09/2022Pfizerin asiantuntijaraportti: Koronakriisin tuoma paine on vauhdittanut suomalaisen terveydenhoitojärjestelmän kehitystä – yhteistyötä tiivistettävä entisestään, jotta uusista haasteista selvitään 20/06/2022Selvitys akromegaliaa sairastavien arjen kokemuksista – diagnoosin saaminen vie vuosia29/04/2022Vydura-migreenilääke on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan 13/04/2022Puutiaisaivotulehduksen tapausmäärä Suomessa kasvoi yli 65 % – Puutiaisiin voi törmätä koko maassa22/03/2022Sami Huilla Pfizer Suomen toimitusjohtajaksi23/02/2022Apexxnar-pneumokokkikonjugaattirokote on saanut Euroopan komissiolta myyntiluvan 28/01/2022Pfizerin COVID-19-lääke on saanut Euroopan komissiolta ehdollisen myyntiluvan 17/01/2022Tuore suomalainen kyselytutkimus: Atooppisella ihottumalla voi olla laaja-alaisia vaikutuksia arkeen 04/08/2021Tutkimus: Vajaat 40 % yli 60-vuotiaista seuraa terveydentilaansa säännöllisesti – Pulssia mitataan vieläkin laiskemmin, kertoo Kansan liike17/05/2021Kyselytutkimus: Nivelpsoriasisdiagnoosin saaminen voi kestää vuosia06/05/2021Puutiaisten levinneisyyttä selvitetään kansalaistutkimuksen avulla – Punkkilive.fi on kaikille avoin havaintosivusto07/04/2021TBE-tapauksia ennätysmäärä vuonna 2020 – Kasvun taustalla mahdollisesti ilmastonmuutos ja retkeilybuumi22/12/2020Pfizerin ja BioNTechin COVID-19-rokote on saanut Euroopan komissiolta ehdollisen myyntiluvan 28/08/2020Pulssin mittaaminen on uusi Kansan liike – Se voi pelastaa yhä useamman aivoinfarktilta28/07/2020Pfizer ja BioNTech etenevät kliinisen vaiheen 2/3 globaaliin tutkimukseen valitulla COVID-19-rokoteaihiolla19/05/2020SidekickHealth ja Pfizer Suomi lanseeraavat tulehduksellista suolistosairautta sairastaville arjen hyvinvointia tukevan digipalvelun29/01/2020Kyselytutkimus: suomalaislääkäreiden mielestä vastuu aikuisiän rokotuksista tulisi olla aikuisella itsellään, suurimpana haasteena on kuitenkin yksilön tiedonpuute12/06/2019Pfizer Suomi ja Popit aloittavat yhteistyön potilaiden hoitoon sitoutumisen parantamiseksi23/05/2019Kyselytutkimus: Lääkärit uskovat lääkehoitojen muuttuvan aiempaa yksilöllisemmiksi16/01/2019HUS Syöpäkeskus ja Pfizer aloittavat yhteistyön syöpälääkkeiden kliinisten tutkimusten edistämisessä